4 Вие питате, а ние отговаряме…

Picture4Днес „Вие питате, а ние отговаряме” на въпросите, които най-често представляват интерес за  Вас. Използваме възможността тук, в нашия блог, да създадем тема, в която ще се опитаме да  отговорим на Вашите въпроси с ясни и прости думи.

Целта на  тази публикация е да се превърне в повод за двустранна комуникация, тъй като вярваме, че по този начин най-добре и най-бързо ще разберем Вашите въпроси, свързани с кредитни карти Diners Club и ще Ви дадем допълнителна, полезна информация.

Ето и някои от най-често задаваните въпроси: 

Какво да направя, ако картата ми бъде открадната/загубена?

В тези случай е необходимо картата Ви да бъде блокирана и да се свържете с нас възможно най-бързо, което можете да направите с обаждане на денонощните ни телефони +359 2 970 95 55/ +359 2 970 95 93/ +359 88 929 00 00.

Мога ли да получа картата си обратно, когато е задържана на банкомат?

Можете да получите картата си, когато е задържана на АТМ към офис на Fibank, като предоставите документ за самоличност на служител фронт офис и картата Ви може да бъде върната.

Не можете да получите картата си, когато е задържана на АТМ на друга банка. В този случай е необходимо да се свържете с нас на денонощните ни телефони +359 2 970 95 55/ +359 2 970 95 93/ +359 88 929 00 00, където картата Ви ще бъде блокирана от съображения за сигурност. Картата трябва да бъде преиздадена, което може да се случи във всички офиси на Fibank след попълване на необходимите документи и заплащане на такса за преиздаване. Картата Ви ще се преиздаде с нов номер и ПИН код с цел сигурност.

Мога ли да сменя ПИН кода на моята карта Diners Club?

ПИН кодът не може да бъде сменян.

Коя е сметката, по която трябва да внеса средства, за да погася задълженията си към Дайнърс Клуб България?

Можете да погасите задълженията си чрез превод на средства на IBAN BG30 FINV 9150 10BG DINERS. Вноската може да бъде направена както в офис на Fibank, така и от клоновата мрежа на останалите банкови институции в страната.

За улеснение имате възможност автоматично да погасявате цялата дължима сума по кредитната си карта или минималната погасителна вноска.

Лесно и удобно можете да погасите задълженията си и чрез ePay.bg, само с няколко бързи стъпки.

Кога ще мога да използвам внесените средства по моята карта Diners Club?

Вноски по карти Diners Club, внесени до 16 часа се отразяват по картата същия ден. Вноски по карти Diners Club след 16 часа се отразяват по картата на следващия работен ден след 11часа.

Каква е разполагаемата сума (свободен лимит) по моята карта Diners Club?

Наличността можете да проверите на всеки банкомат на Fibank в страната, напълно безплатно.

Кога ще ми върнете Запис на Заповед?

Независимо дали прекратявате членство или получавате подновената си карта, документът се връща след два месеца, считано от прекратяване на Договора между Издателя и Титуляря и при условие, че всички дължими суми, съгласно Договора са изцяло погасени или от дата на получаване на подновената карта.

Можете ли да върнете надвнесената от мен сума/депозит по моя сметка в EUR, или друга различна валута в друга банка, различна от Първа Инвестиционна Банка?

Да, необоходимо е да попълните нужните документи в офис на Fibank, където да посочите IBAN за връщане на надвнесена сума/депозит и тя ще ви бъде върната в срок от 30 дни от датата на канселиране на картата.

Какво да направя, когато не мога да платя с моята карта Diners Club в търговски обект/он-лайн сайт, с логото на Diners Club International/Discover?

Свържете се с нашия Авторизационен Център на денонощния телефон +359 88 929 00 00, за да дадете повече информация на служителите ни за сума на трансакцията, дата, име на търговец, адрес, държава или името на сайта.

Какви са условията за достъп до VIP салоните на международните летища?

От безплатен достъп до летищните салони можете да се възползвате, ако  за всеки период от 90 дни назад от датата на посещение на VIP салона имате направен минимален оборот с картата си от 500 лeва в търговски обекти в България и чужбина.

В случай, че не успеете да направите необходимия оборот за период от 90 дни назад, ще можете да се възползвате от удобствата на специалното обслужване във VIP салоните, като заплащате индивидуално за всяко едно от посещенията си такса в размер на 30 лв.

Ако има нещо, което представлява интерес за Вас, но сме пропуснали да го включим тук, не се колебайте да се свържите с нас. По този начин ние ще обогатим тази статия, а Вие ще получите Вашия отговор.

 

 

4 коментара »

  • Дайнърс Клуб България:
    Здравейте, може да кандидатствате за кредитна карта Diners Club във всеки офис на Fibank, на телефон *bank (*2265) или чрез онлайн заявка на адрес http://bit.ly/2bPPVkK. На разположение сме ако имате нужда от допълнителна информация или съдействие. Успешен ден!

    25.08.2016 @ 15:31

  • светла:
    здравеите как мога да взема кредитна карта от вас

    25.08.2016 @ 13:01

  • Дайнърс Клуб България:
    Здравейте г-жо Енева, Diners Club картите нямат индивидуални IBAN сметки. Можете да погасите задълженията си чрез превод на средства на IBAN BG30 FINV 9150 10BG DINERS, като посочите своя клиентски номер. На разположение сме ако имате нужда от допълнителна информация. Успешен ден.

    25.02.2016 @ 10:28

  • Теодора Енева:
    Здравейте, как бих могла да разбера своя Iban без да ходя до клон на банка?

    24.02.2016 @ 13:47

Leave a comment