0 Мистър Пибоди и Шърман

Peabody-ImageПрез февруари 20th Century Fox и DreamWorks в сътрудничество с Diners Club International® представиха световната премиера на филма „Мистър Пибоди и Шърман”. Подкрепата на Diners Club International е важен момент в развитието на компанията, тъй като първото кинематографично партньорство в „Живота на Пи” през 2012 г., перфектно подчерта основни ценности на институцията за глобален достъп до световни търговски обекти, съчетан с превъзходно обслужване.

В инициативата на Diners Club International тази година се включиха дванадесет франчайза, които участваха в световен мащаб за популяризирането и насърчаването на кампанията на анимационния филм. В резултат на това от 20th Century Fox организираха частна прожекция на филма във всяка участваща страна, даваща възможност на хиляди Diners Club картодържатели да се насладят на изключително преживяване.

На участващите франчайзи бе дадена възможност в пълна степен да проявят творчество и да съобразят представянето на филма със собствените си представи и медийни планове. Общата стойност на медийните активности по популяризиране на „Мистър Пибоди и Шърман” възлиза на почти 2 милиона долара. Ето и пример как един от франчайзите (Италия) рекламира филма:

Italy-Diners-Club-Magazine-MPS233Като част от сътрудничеството с 20th Century Fox и DreamWorks, Diners Club International получи покана за разработването на съвместен видеоклип с екипа на DreamWorks. Идеята е създаване на 30-секудно видео, в което се представя филма и кредитна карта Diners Club, като се разпространява в кината, онлайн пространството и телевизиите.

Клипът е създаден, за да се усети приключенският дух и различните културни ценности по света. Гледайки филма, зрителите имат възможност да усетят и преживеят историята – пътувайки да открият различни дестинации и скрити скъпоценни камъни.

 

Независимо дали пътувате по работа или за удоволствие кредитна карта Diners Club Ви помага по пътя към следващото голямо приключение.


 

 

Leave a comment